Nieuws & Blog

GBIservices zet volgende stap in uitrol

By Egbertje Mol on 26 april 2016 0 Comments

logo-gbiservicesWaarom deze stap?
GBIservices, de samenwerking van Antea Group en DataQuint, richt zich op de best denkbare ondersteuning voor GBI-gebruikers. Het servicepakket wordt degelijk en stapsgewijs uitgebouwd. Na een succesvolle uitrol van de helpdesk, is nu ook een start gemaakt met de tweede stap: het verzorgen van ICT-ondersteuning vanuit GBIservices.

Wat betekent dit voor jou?
Concreet betekent dit dat je met jouw ICT-gerelateerde (aan)vragen voortaan direct terecht kunt bij het team van GBIservices.

Wat verstaan we onder ICT-gerelateerde vragen?
GBIservices verzorgt alle dienstverlening op het gebied van:

  • Installatie (updates en addons)
  • Migratie naar GBI 6.3
  • Trainingen GBI
  • ICT-inrichting en ICT-ondersteuning van GBI

Beheer- en datavragen
Voor alle beheer- en datavragen en ondersteuning bij complexe(re) GBI projecten kun je natuurlijk nog altijd terecht bij jouw marktcontacten of adviseurs van Antea Group in jouw regio.

Het ICT-ondersteuningsteam
Het team staat klaar om voor je aan de slag te gaan. Binnenkort neemt Almar van Kesteren, Dirk van Riel of Jan Peter Reumerman contact met je op om samen te bespreken hoe GBIservices jou het beste kan ondersteunen in een optimaal gebruik van GBI.

Vragen
Heb je nog vragen? Dan kun je contact opnemen met Cor Leenstra (cor.leenstra@anteagroup.com) of Iepe Soet (iepe.soet@anteagroup.com).

Leave a comment

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *