Klanttevredenheidsonderzoek GVAG 2016

Geplaatst door op 28 juni 2016

GBInieuws-11-gvag-klanttevredenheidsonderzoekIn de maanden januari en februari van dit jaar heeft het onderzoeksbureau Panel Inzicht, in opdracht van het bestuur van de GVAG, een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd onder de gebruikers van GBI en dan met name de leden van de GVAG.

De belangrijkste doelstelling van het onderzoek was antwoord krijgen op de volgende twee vragen:

  1. In welke mate zijn de leden van de GVAG op de hoogte en tevreden over de rol van de GVAG en welke wensen en behoeft en hebben deze leden ten aanzien van de dienstverlening van de GVAG? 
     
  2. In hoeverre zijn klanten van Antea Group, die nu geen lid zijn van de GVAG, geïnteresseerd in een lidmaatschap van de GVAG?

Respons
In totaal hebben 801 respondenten de vragenlijst ontvangen en heeft 15% hiervan (120 respondenten) de lijst compleet ingevuld. Dit aantal zorgt ervoor dat de resultaten een goede indicatie zijn van de werkelijkheid. Het complete verslag kun je op de website van de GVAG downloaden.

 
Meer informatie: Liesbeth Mingardo, l.mingardo@gvag.nl.